.

PS!

Küsige mult kommentaaridest ükskõik mida ja ma vastan hiljem. Võib esitada ka lambiseid küsimusi. :)
või küsige mu askist näiteks: http://ask.fm/Eestitydosaksas

Progress

6. märts 2014

Olen paljudele firmadele meile saatnud ja täna helistasin nad ka läbi.Käti oli toeks!!:D Nalja sai nabani, kui helistama pidi, aga noh kui rääkisime firmadega, siis muidugi ei naeranud. Pean täitma student profile ka ära ja ära saatma, kuna kuupäev pressib peale.

JA ARVAKE ÄRA, KES MULLE TÄNA ISE ISIKLIKULT HELISTAS? Kristiina Ojuland!!!!!!!!!
Ma siiamaani ekstaasis. Lihtsalt nii tore, et selline tähtis inimene avas mu meili, luges ja tunneb muret ja tahab mind aidata.Mu lootus seoses vahetusaastage hakkab jälle tõusma. Kohe tekib küsimus, et kas vahepeal langes?? Kuule jaaa. KOhutav lausa, aga ma lihtsalt pidin tunnistama, et olen sellisest perekonnast, et ma ei saa seda raha kokku ja ma sain aru, milline argpüks ma olen.Ma ei julge minna kelleltki ise küsida, isegi helistada ma pmts ei julge, suure surmaga kui üldse.Aga aeg pressib,leping vaja teha juba,osa raha vaja üle laadida juba. jfskhfjkfshjfs raske on.Väga raske on.Kõik eelnev võrreldes praegusega oli lapsemäng.

Kristiina Ojuland tahab lähiajal ka kokku saada ja räägib veel idast oma sõpradega ettevõtetest, et nad toetaksid võimalusel mind.Kõik muutkui läbi tutvuste.. :D Talle minu dokumendid muidu meeldisid.Kogu see motivatsiooni kiri ja värki. Tähendab polnudki see nii hull nagu ma arvasin.

Ma sain tema kõnega motivatsiooni ja isegi julgust juurde! Ja jälle ma korrutan, et MA SAAN HAKKAMA, MUUD VARIANTI LIHTSALT POLE!

musi pauhh;*

Õnne.-

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Kurda...:)







Design e código feitos por Julie Duarte. A cópia total ou parcial são proibidas, assim como retirar os créditos.
Gostou desse layout? Então visite o blog Julie de batom e escolha o seu!