.

PS!

Küsige mult kommentaaridest ükskõik mida ja ma vastan hiljem. Võib esitada ka lambiseid küsimusi. :)
või küsige mu askist näiteks: http://ask.fm/Eestitydosaksas

ELO 2014

30. juuni 2014

Halleluuuja. 27-29.06 oli ELO (eelorientatsioon). Ma ei hakka lahti seletama, mis kõik toimus, sest teised VÕP-id on seda teinud ja väga huvitavalt, niiet minge ja lugege!
Aga ühte ma ütlen, ELO oli LAHE! alguses oli mul tuju ära, kuna pidin pärast nelja päevast trippi Lätist otse Väike-Maarjasse sõitma ja ma olin ull väsinud ning mul oli julm allergia kõik need kolm päeva näos...
Kuid need mängud, naermised, naljakad lood...tekitas nii suure ühtekuuluvustunde.
Kui ikka öeldakse, et sa ei tea, mida ma tunnen, siis siinkohal saab öelda vastupidist. Ma saan kõikidele mu kaaslastele öelda, et Sa tead, mis ma tunnen ja see on väga cool. Me kõik kõnnime samades kingades, kuid erinevat teekonda.Me kõik lähme varsti keskkonda, mis on niivõrd teistsugune.Me kõik kogeme seda, mida ei koge kunagi keegi, kes pole olnud VÕP(vahetusõpilane)! Meie oleme tulevased VÕP-id ja uhked enda üle!

Alles pärast ELO käis peas plõks, et ME REAALSELT SÕIDAME VARSTI ÄRA ju! Ennem me ei suutnud endale veel sisendada, et lahkume aastaks, kuid nüüd... nüüd tahaks seda lahkumist veel enam. Me istusime ringis ja kuulasime vabatahtlike lugusid  vahetusaastast ning me tahame varsti olla ise need, kes istuvad ja räägivad.Me tahame luua oma lugusid.

Mõned lambised pildid:









MEIEEEEEEEEEEEEEEE!

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Kurda...:)







Design e código feitos por Julie Duarte. A cópia total ou parcial são proibidas, assim como retirar os créditos.
Gostou desse layout? Então visite o blog Julie de batom e escolha o seu!