.

PS!

Küsige mult kommentaaridest ükskõik mida ja ma vastan hiljem. Võib esitada ka lambiseid küsimusi. :)
või küsige mu askist näiteks: http://ask.fm/Eestitydosaksas

23. märts 2014

Käisin üks päev Tallinnas AJ tooted nn ''bossiga'' kohtumas. Rääkisime ja kui ma nüüd õigesti aru sain, siis ta toetab mind väheke, mis on suurepärane. Hakkasin suhtlema ka Rudolf-Gustav Hanni -ga ( ta blogi. - http://rudolfbayerimaal.blogspot.de)  Ta aitab mind toetajate otsimisega.Ma olen talle väga tänulik, aga noh kogu nimekirja neist, kes aitasid mind kas rahaliselt/moraalselt- saab näha siis, kui mul raha koos ja mu kirev aasta Saksamaal saab alguse. Loodan ja usun, et see nimekiri saab olema pikk!

Nüüd pean edasi tegutsema, aga teate.. kohe üldse ei viitsi:D Niiet märkus tulevastele vahetusõpilastele:

Asi läheb raskeks.Alguses, kui läbite kõike need valimispäevad jms, siis võite arvata, et olete teinud suurem osa teest läbi. ISEGI KUI TEILE ÖELDAKSE VASTUPIDIST! Te ikka pruugite arvama nii. :D Mina vähemalt tegin nii, aga raskem ja pikem teekond on hetkel teha alles.Ja teil võib tekkida juba laiskus.Te proovite tuua põhjuseks kooli, vb ka tööl, kui käite.Te olete valmis tooma kõiksugused asjad vabanduseks, miks te pole ikka andnud 100%. Vahepeal võib isegi lootus kaduda. Miks? - kuna te ei teegi midagi. . nagu mina :S Vahepeal tekkivad mõtted, et võib olla tõesti lükkata aasta edasi.- AGA ÄRGE TEHKE SEDA! Ma ei tee seda juba seepärast, et ma reedan niimoodi iseennast. Ja kuigi ma pole veel poole peal omadega, olen siiski palju teinud ära.Ma olen avanud ukse, mis oli lukus, nüüd tuleb sisse minna ja uuristama, mis kõik asetses teisel pool lukustatud ust. :)) Aga kuna ma seda keskkonda, mis asus teisel pool ust, ei tea, siis ees on palju takistus- maha kukkunud lamp,väikesed lego tükid, mis panevad mind komistama.Sein seal, kus ma poleks seda oodanud, mis paneb vastu seina kõndima.Hääled pimeduses, luulud, mis ajavad mu hulluks. Kuid lõpuks muutub see keskkond omaks, lõpuks ma tean, kus lebab lamp ja legotükid ning ma saan nad ära koristada.Ma tean, kus asuvad seinad.Ma süütan küünla ja näen ümbruskonda ja saan aru, et need hääled, mida ma kuulsin, olid vaid luulud.Lõpuks see võõras keskkond muutub mulle koduks. Ja nii ongi.

Seega ärge andke alla!Lihtsalt ärge andke! See, et te enam ehk ei jaksa,viitsi,taha.See on vale.Te ju tahtsite seda alguses nii väga!Pingutage, sest lõpus te teete veel omale suure pai ja ütlete aitäh, sest kõik sõltub teist. Teie tahtejõust.


Peatse kuulmiseni,
Õnn.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Kurda...:)







Design e código feitos por Julie Duarte. A cópia total ou parcial são proibidas, assim como retirar os créditos.
Gostou desse layout? Então visite o blog Julie de batom e escolha o seu!