.

PS!

Küsige mult kommentaaridest ükskõik mida ja ma vastan hiljem. Võib esitada ka lambiseid küsimusi. :)
või küsige mu askist näiteks: http://ask.fm/Eestitydosaksas

Dance, like nobody is watching...

23. november 2014

Prrrrrrhhhhh, nii külm. Nii nii külm. "Avage aknad, siin haiseb!" ütleb iga õpetaja, kes meie konteineri klassi siseneb. Mu silmad suurenevad ja vaatavad otsa neile ja mõtted karjuvad peas: "Kas sa teed mulle nalja? Siin on niigi külm!"  Pärast kolmandat tundi, kui esimene vahetund hakkab lähen lödisedes õue ning Oi ime, õues on sageli soojem kui klassiruumis. - Nii algavad ja mööduvadki mu "ülihuvitavad" tunnid koolis.
 
Sorri, semud, et ma jälle nii kaua ei kirjutanud... nii palju on selle ajaga toimunud. Vähemalt liiga palju, et ma viitsiks kirja panna. Aega polnud on minu vabanduseks jällegi. Seetõttu kirjutan lambises järjekorras asjadest, mis mulle pähe tulevad.
 
Üks sündmus, mis on mainimist väärt, on üks Boogie (tants) pidu. Läksime sinna jällegi koos Hostisa ja Hostemaga ja ma ei pidanud sissepääsu eest maksma, kuna... well.. ma olen ka "liige" selles tantsuklubis, kes korraldas peo. Teised pidid maksma. lol. Pidu toimus mingis Harley Davidson-i baaris. Pmts baaris, kust baikerid möödudes alati läbi astuvad. Hästi suur oli:D Igastahes, istusime lauda. Me olime suht esimesi oma seltskonnast, kes hiljem juurde laekus. Mul oli suht kahtlane olla seal alguses, kuna well, ma ei tunne kedagi ja keegi ei tea mind. Kuid hakkati rääkima ja pärima ja nii see jutt edeneski. :) Põhimõtteliselt igaüks meie lauast ja mõned võõradki kutsusid mind tantsima. (Mainin, et ma Boogie-s hullem algaja kui Salsas. Kui võrrelda mu oskust neis, siis Salsas võrreldes Boogiega olen ma juba master pro. :,D) Sain kuidagi tantsitud, et täielik katastroof ma polnud, kuid pakun, et ligilähedane sellele olin siiski. :D
AGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, põhiline asi on see, et meie lauas (seega mu vanemate kauaaegsed sõbrad) istusid mõned inimesed, kes pretty famous-id Boogies. Naine, kes oli 30-ndates, kuid kellele ma maksimaalselt oleksin pakkunud 20, oli Saksamaa Boogietantsu meistrivõistluste meister ja mees, kes ka nägi oma vanusest noorem välja ning kes oli ülihea välimusega on 4-kordne Saksamaa meister Boogies ning maailmameistrivõistlustel sai 8.nda koha. Ja ta kutsus mind tantsima. Tantsisime kaks tantsu.
Boogie on tegelt ülivinge tants. Ülim trallimine käib ja need näoemotsioonid on nii vingeid, mida tehakse ja õigetel tantsijatel on riietus ka hästi vinge- Vintage stiilis vms. Tore oli.


See on BOOGIE-WOOGIE

See on SALSA, mida ma armastan


Bacchata ( mida ma ka vahel tantsin, mitte veel nii ilusasti, aga see pole raske, tähtis on see, et saaksin puusad täiesti liikuma. Love dance)


 
Nüüd hüppame järgmisele sündmusele, kuna ma tõesti ei mäleta, mis vahepeal toimus:D Igastahes eelmine reede oli mingi pidu ühes baaris ( maakate jaoks on baar nagu linnakatele klubi :D) ja ma tahtsin minna. Algne plaan oli, et mu klassiõde, kes on värskelt 16, tuleb minuga, kuna alla 16 sisse ei saa. Täpselt reedel pärast kooli kui küsisin, et noh lähme siis täna eks, siis ta ütles, et ta ei saa, kuna kui ta tahab laupäeval sõbranna peole minna, siis ta ei saa minuga tulla. Mul oli nagu (mõtetes) "Aitäh, et sa ütlesid mulle nii viimasel hetkel. AItäh..." Mu tuju oli nii rikutud. Sõidsin bussiga koju ja mõtlesin milline lucky bastard ma olen ikka. Niisiis jõudsin koju ja ütlesin tüdinud häälele hostemale : "ma ei lähe täna Baamhakke-sse..." "eee, miks?" küsis ta kohe imestunult. Seletasin talle ära ning tema ikka üritas veenda, et mine üksi ja värki. Ei, aitäh. Ma ei tea kedagi sealt ja siis masen üksi nurgas kuskil.  Kuid õhtuks oli tahtmine siiski nii suur, kuna see on ideaalne võimalus ka oma ealistega suhelda ja sõpru leida, kuna kõik noored käivad seal minu kandist. Lõpuks jõudsime kokkuleppele, et ta tuleb minuga. Et ta mu tasuta taxi selleks õhtuks ( ta ise ütles nii :D). Alguses mõtlesin küll, et nagu hostemaga ikka ei läheks ju. Aga ma nii tahtsin minna ja üksi ei julgenud ja temaga sain ma ju autoga sinna. Lõpuks sättisin end korda. Panin minikleidi selga, tagi peale ja lendasime kohale. Well... mu riietus oli AINUKE selline seal. Seega ma ei valeta, kui ütlen, et kõik nägid mind sealt. Päris imelik oli olla, aga well, ma eestist, meil välismaalaste sõnul jääkarud siin, seega pff, kleit ei muuda asja. (Tegelt ma külmetasin ja järgmine pool nädalast olin nohus) Seal oli livebänd ka ja enne kui nad laulma hakkasid, möödusin ma väikesest lavast ning pealaulja peatas mu ja hakkas vatrama baierikeeles. Kuulasin viisakalt lõpuni ja siis palusin seda kõike korrata, aga inglise keeles... ta naeris ja siis seletas: " Me vaatama bändiga alati enne esinema hakkamist rahvast ja otsime nende seast ilusaima tüdruku välja ning me nägime sind ja mõtlesime, et WOW, see on õige tüdruk. Niiet kõik lood on täna sulle pühendatud" - just nii ta ütleski. ja OMGGGGGG see oli niii armas temast. Mu tuju oli veel järgmised kaks päeva laes selle tõttu.  Ta vaataski mulle silma, kui laulis..See laulja. Ja issand kui hästi ta laulis, muidugi ma usun, et rahvas tahtis rohkem tantsumuusikat vms, kuna ta laulis rohkem akustilisi laule see õhtu, aga mina olen ju akustiliste laulude fänn number üks, seega ma nautisin. Ja ma eksisin, kui mõtlesin, et ma ei tea kedagi sealt õhtult.Veedsin suurema osa ajast oma ühe sõbrannaga, kes käib paraleelikas. Ta nimi on Roxane ja ta on Iraanist. Kolisid perega siia poolaastat tagasi, seega ta fiilib mind kõiges. Ja veetsin aega ka ühe poisiga, kelle lisasin neljapäeval sõbralisti. Pärast bändi esinemist tiriti mind lavale ja tegime grupipildi, mille graafika annab soovida. Siis laulja palus mul kauemaks jääda, et suhelda. Kell oli ainult 1 öösel, hahahaha, õhtu noor veel, nagu ta ütles:D Mu ema oli täiesti prii, kuna tuleb välja, et ta väga heades sõbrasuhetes ta isaga, millest meie muidugi ei teadnud. :D Seega koju jõudsime poole kolme aegu. Laulja andis mulle ka oma pusa, mis oli mulle nagu kleit. Ta veits priskem ka aga nii nummi. Ta iseloom oli/on super. Ja see pusa oli põhjus uuesti kohtumiseks. Järgmine nädal saimegi kokku ja ta tegi mulle õhtusöögi välja. Olime väljas keskkööni, siis pidi ta printsessi valge hobusega(loe:mind, Volkswageniga) koju viima. Oli tore.
 
Kolmapäeval oli vaba koolipäev kõikidel õpilastel. Läksin sõbranna, hostema ja hostvennaga Salzburgi poodidesse. Suht funn oli.
 
Neljapäeval täitus mul 17. eluaasta. Jeee... Well hommikul sooviti õnne, söödeti sisse muffineid, koolis sooviti õnne, mu telefoniinternet suri välja just mu sünnipäeval ja tänaseks juba korras- norm eks. Paljud küsisid, et kas pidu oli- ei olnud. :D Eestisse lähen siis peab 17 ja 18. peo koos:D
Nummi oli saada eesti sõbrannadelt kirja ja kommi. Ja ülinummi oli saada Sannult kulleriga lillekimbu, mis jõudis paar päeva hiljem kohale, kuid siiski. Tänks musi!
 
Eile (reedel) käisin ma järjekordsel Salzburgi Salsapeol ja tantsisin erinevate inimestega ja olin niisama ilus. Täna koristasin ära oma toa, mis tõenäoliselt heal juhul jätkub kaheks päevaks. Homme hakkab lõpuks mu kauaoodatud Salsatrenn (iga pühapäev, 6 korda kokku). Naljakas, kuna ma pidudel käinud, aga salsat nagu õppinud kuskil trennis pole. :D
 
Lisan täna ka pilte natuke. Aga neid pole palju, sest ma pole eriti kuskil käinud ja pilte üleüldiselt pole palju teinud.
 

See oli tantsimise keskel tehtud, sellepärast olengi selline pilukas, hahahhaa

See vanem taat, kes vaatab mind, algatas Salburgi salsaclubi. Ma tantsisin temaga ka, muhe vennike

 
 



Outlet store, Ma nimetan rikaste poeks seda, kuna ma heal juhul saaksin sealt ühe asja ehk lubada:D 
Aga ilus sellegipoolest

Üks positiivne asi sõpradepuuduse juures on see, et ma ei pea nii palju kingitusi tegema. ;D

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Kurda...:)







Design e código feitos por Julie Duarte. A cópia total ou parcial são proibidas, assim como retirar os créditos.
Gostou desse layout? Então visite o blog Julie de batom e escolha o seu!