.

PS!

Küsige mult kommentaaridest ükskõik mida ja ma vastan hiljem. Võib esitada ka lambiseid küsimusi. :)
või küsige mu askist näiteks: http://ask.fm/Eestitydosaksas

MA SAIN PEREEE!

15. juuli 2014

Alustan ka siis traditsiooniliselt...

MA SAIN PEREE!! How cool is dat?!:D

Ma hakkan elama (Hansalinnas)Lübecki linnas Schleswig-Holstein-is. (SOSOSO EXCITED!!!)

*Lübeck (eesti keeles ka Lüübek) on linn Saksamaal Schleswig-Holsteini liidumaal. Asub Läänemere Lübecki lahe kaldal. Kesklinn asub 15 km kaugusel merest, Trave jõe kaldal. 
*Lübecki õigus oli ka justkui Tallinna põhiseadus, mis hoolitses, et kõik saaksid linnas õiglaselt ja õnnelikult elatud.
Ja üldse sellel linnal suured seosed meie Tallinnaga. Lübeck ise on väga ilus linn ja osaliselt meenutab Tallinna vanalinna. OSALISELT!:D

Lübeck- ELUILUS ju!:D



Ei kurda! Elama hakkan perekonnas kus on juba soliidsemas eas Hostema ja mul on kolm hostõde, kellest vaid üks elab kodus. Kes elab kodus, on kohekohe 17 ja ta on üldse vinge tüdruk. Saabus äsja oma vahetusaastalt Prantsusmaalt. Koduloomi neil enam ei ole, kuna tahetakse reisida ja siis pole loomi kuhugi jätta. Fine by me:D Perele meeldib kirjandus, aiandus ja söögitegemine. Ühtlasi meeldib neile vabal ajal reisida, purjetada ja teatris käia. Mul hakkab olema eraldi tuba! Koolis hakkan käima rattaga (ca 10-15min) ja kesklinna saab ka kergelt rattaga (ca 20min). Koolis saan joinida Drama Club-iga, mida ma nii väga tahtsin, but well, ma pean kõigepealt keele selgeks saama. :D Ma nii ekstaasis. Ei jõua juba ära oodata, millal lennukile saab! 

Aga olgu, ma nii heas tujus, et ma ei tea, mida enam kirjutada. Kõik mõtted kadunud, niiet tsaupaka praeguseks!

Õnne

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Kurda...:)







Design e código feitos por Julie Duarte. A cópia total ou parcial são proibidas, assim como retirar os créditos.
Gostou desse layout? Então visite o blog Julie de batom e escolha o seu!