.

PS!

Küsige mult kommentaaridest ükskõik mida ja ma vastan hiljem. Võib esitada ka lambiseid küsimusi. :)
või küsige mu askist näiteks: http://ask.fm/Eestitydosaksas

Järgmine suund- Baierimaa!!!

25. september 2014

Jah, justnimelt, mulle leiti uus pere ja mis koht saab Saksamaal veel parem olla kui Baierimaa. Hakkan elama Austriast 20min kaugusel. Hakkan elama mägede juures. Ma pole kunagi näinud mägesid ( ma ei loe meie eesti Suurt Munamäge, kuna kui ma näitasin selle pilti oma hostõele, siis hakkas naerma, kuna ütlesin, et see meie kõrgeim 'mägi'.) Seega ma olen vägavägaväga ekstaasis, et varsti ma näen MÄGESID. Lõuna-Saksamaa on väga ilusa landscape'iga. Oh jummel kui ekstaasis ma olen. Hetkel nagu kõik laskub omadele kohtadele.

Minu uues peres on isa ka, seega saan jälle tunda, mis tähendab elada 'isaga'. Yfu Hamburg hoiatas, et see pere on üks aktiivsemaid, keda nad kohtanud on. Nad käivad põhiliselt IGA nädalavahetusel matkamas. Nad armastavad matkamist ja mina olles juba 7 aastat kodutütar armastan matkamist, muidugi on küsimus, kui kauaks?! hahaha. Ma loodan ja arvan, et see saab olema lahe ja kui me mägedes ronime, siis ohh ma juba kujutan seda vaatepilti. Panen pildi ka siis oma kodukohast, mis googlest leidsin:


12min kaugusel asub Teisendorf (kuhu nad mulle ka vastu tulevad)


Ma ei tea veel millised näevad välja mu Hostisa ja Hostema ning mu Hostväikevend, aga ootan huviga. Ma ei tea ka kuhu kooli ma lähen, aga nüüd küsin küll 10ndasse klassi, et millestkigi sotti saada ja panna ka veits tarka. 

Laupäeval lähen teele juba. Ma loodan väga, et klapin perekonnaga. Muud mul hetkel öelda polegi, tahtsin lihtsalt uudiseid teatada.

Kirjutan siis, kui olen sinna sisse end seadnud. Hoidke mulle pöialt. Pean Münchenis ka rongi vahetama ja hetkel oktoberfest, seega rongijaam pungil täis. Yfu hoiatas mind juba:.D


0 kommentaari:

Postita kommentaar

Kurda...:)







Design e código feitos por Julie Duarte. A cópia total ou parcial são proibidas, assim como retirar os créditos.
Gostou desse layout? Então visite o blog Julie de batom e escolha o seu!