.

PS!

Küsige mult kommentaaridest ükskõik mida ja ma vastan hiljem. Võib esitada ka lambiseid küsimusi. :)
või küsige mu askist näiteks: http://ask.fm/Eestitydosaksas

Mina ja Linnapea.

20. veebruar 2014

Heiihopsti!

Täna juhtus üsna lahe lugu. Passisin kodus peale kooli ja puhkasin, kuni pidin tööle minema. Tunnike enne tööd ütles ema, et läheksin linnavalitsusse ja paneksin aja kinni *** , kuna ta VKG-st. Räägitakse, et tore mees. Ma kohe ÜLDSE ei tahtnud sinna linnavalitsusse oma jalga tõsta. See hall maja on alati mu jaoks tundunud kui kummitustehoone ja no kohe üldse ei läheks vabatahtlikult. Seal kõik asjalikud inimesed kaa ja nüüd tuleb Õnne ja ajab oma poliitikat eks ole. :D Aga läksin siiski, teel helistasin sõbrannale, et ta mu tuju tõstaks, kuna olin närvis. Kuigi läksin ainult aega kinni panema..

Lõpuks astusin linnavalitsuse hoone uksest sisse ja noh, nagu alati polnud seal peale infolaua tädikese kedagi muud, aga hoone oli ise suur. Ühesõnaga taidlesin selle infoleti tädikesega, kes oli oodatust palju sõbralikum. Ta andis mulle vajalikud kontaktid. Ütles, et ma pean ise isiklikult aja kokku leppima. No olgu, mis mul üle jääb. Kuid... KUID! :D Viimasel hetkel küsisin nii muuseas, et kas linnapeaga on võimalik aega kokku leppida?! Tädike ütles, et jah muidugi. Mul oli nagu :O . Ma vist eile sündinud, kuna arvasin, et selleks peaks igasugu rituaale läbima, et sind ükskord linnapea isiklikult vastu võtaks. Niisiis pidin linnapea sekretäridega aega kokku leppima ja siis tuli kabinetis linnapea ja ütles, et tule kohe. Ma pmts hakkasin kokkutama, et eee., öööm äää , see natuke pikem jutt, et ma pole valmis. Ta ütles, et tule paneme aja kirja.. noh jah läksin ta uhkesse kabinetti ja muidugi, et aega kirja ei pannud ,sest ma hakkasin kohe oma murest talle vatrama. Ta naeris vahepeal ja lõpetas ise mu lauseid, kuna aimas juba ise, miks ma talle räägin YFU-st ja rahast. Kaks ja kaks kokku ja ongi teada, mis vaja. Ta hetke mõtles ja ütles siis: Saada mulle see taotlus või midagi ja ma proovin kirjutada taotluse VKG-le, et äkki nad saavad sind toetada. Ma muidugi tegin oma firmanägu. (Naeratus kõrvuni). No ja ega jutt pikemaks ei veninudki, mõlemal meil oli kiire. Tänasin teda ja väga hea tunne oli, kui ta ütles, et andke sellele tüdrukule kontaktid ja kui ta saadab meili, siis edastage see mulle. Mul oli nagu JESS. Sest ma vahepeal olin sinna kirjutanud ja vastet polnud. :D

Ühesõnaga selleks õhtuks oli mul päev korras, kuna tundsin, et saavutasin MIDAGIGI ja liigun juba asjadega kuhugi poole. Kuid ilge stress on ka, sest ma ei taha kedagi alt vedada, aga hetkel tundub, et nii paljud loodavad minu peale. Kogu see stipi värk kaa. Ma ei taha kedagi reeta. Ma loen erinevate vahetusõpilaste blogisid ja need süstivad mul motti sisse. eriti süstis Kaisa blogi.:  http://kaisa-argentiinas.blogspot.com/  Soovitan soojalt. Väga naljakas ja tore pliks. Lõbus lugeda. :D Ta räägib asjadest nii nagu nad on. Miinustest ja plussidest. Ma lugesin kahe õhtuga selle läbi. :D Videod on eriti vinged. :))

Ma loodan väga-väga, et asjad hakkavad arenema juba päris varsti. Pean juba kasvõi mingi summa saama, et mott täielikult kõrgele tõsta! :)

Aga kohe, kui ma jälle midagi saavutan, kirjutan siia.

Praegu 20.02.14 te mu postitust ei näe, kuna tahan midagigi saavutada ja siis alles avalikustada. Muidu juttu on, aga tegusid ja tulemusi on ka vaja.

Ma saan kõigega hakkama. Ma pean saama. Teist varianti lihtsalt ei eksisteeri!

Peatse kuulmiseni,
Õnne.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Kurda...:)







Design e código feitos por Julie Duarte. A cópia total ou parcial são proibidas, assim como retirar os créditos.
Gostou desse layout? Então visite o blog Julie de batom e escolha o seu!