.

PS!

Küsige mult kommentaaridest ükskõik mida ja ma vastan hiljem. Võib esitada ka lambiseid küsimusi. :)
või küsige mu askist näiteks: http://ask.fm/Eestitydosaksas

Jõelähtme Estonian golf & country club

29. juuli 2014

heeeyoooo

Mul hetkel julm unekas, aga tahaks kirjutada, mis vahepeal toimunud...

Niisiiis esmaspäeval (28.07) käisin Jõelähtme golfiklubis kohtumas oma lemmiku sponsoriga, kelle nimi on Hanno Kross ning kes on Estonian golf & Country club juhataja.

jõelähtme golfirada on niii ilusas looduslikus kohas. Soovitan kõigil ära käia sealses restoranis, kuna rõdult paistab imeline vaade loodusele ning ka merele. VÕRRATU VAATEPILT OLI!

Ta on nii lahe ja rõõmsameelne inimene. Tema muutis võimalikuks selle, et ma reaalselt lähengi 1. augusti öösel lennuki peale. Tema oligi see imeline inimene, kes pani punkti mu raha vaevale. Tema oligi see, kes lõpetas lause.Tema oli minu finišijoon!

Muidugi oli ka teisi imelisi toetajaid, kes toetasid kas rahaliselt  või vaimselt, kellest ma räägin mõne päeva pärast täpsemalt.Ma olen ka neile väga väga tänulik, kuid täna soovin tänada just Hannot! Ta oli mu üks suurimaid ja heldemaid toetajaid. Muidugi pean tänama ka kogu golfiklubi, kuna klubi aitas kõigele kaasa.

Veel pea aasta tagasi ma mõtlesin, et raha kokku ajamine saab olema võimatu. Kui sain teada, et olen saanud eristipendiumi, siis oli see hetk, mil jõudis mulle kohale, et enam ma taganeda ei saa, kuna ma ei soovi teisi reeta, eelkõige ei soovi ma ennast reeta. Ma sisendasin endale, et MA SAAN SELLEGA HAKKAMA, MUUD VARIANTI LIHTSALT EI OLE! ja see lause hoidis mind ka kõige raskematel hetkedel. Vahepeal oli täielik motivatsioonilangus. Mulle hakkasid tekkima mõtted, et MILLEKS ma seda tegin, OLI mul nüüd sellist koormat endale kaela vaja, KAS ma ei võiks seda aasta edasi lükkata??? jaa nii edasi.

Kui mu esimene toetus tuli jällegi ühelt imeliselt inimeselt, kasvas väheke mu motivatsioon, kuid jällegi langes. Mais-juunis hakkas see periood, kus mul hakkas mitu toetust laekuma, nii suuri kui väikeseid, kuid suur summa oli siiski veel puudu ja justnimelt Hanno Kross täitis mu tühja lünga osalustasus.

Selle peale oskan vaid öelda:

SUUR AITÄH!


Aga natuke üldist ka... KAHE PÄEVA PÄRAST LENDAN MA SAKSAMAALE JUBA JUUUJUUU!!!!!! ma siiiamaaani ei suuda kohaneda mõttega, et ma reaalselt lähen juuu. Selline ärevus ja natuke paanikat ka on sees. Aga olgu, ma ei jaksa enam kirjutada, kuna ma olen nii väsinud. Täna oli ka teguderohke päev. Kõik muidugi Saksamaa jaoks.

Lisan siia ka paar pilti sellest päevast:




aga Bai bai sellekskorraks !:)

PS! ma täna vist nii väsinud, et märkasin mõni minut tagasi, et ma kirjutasin golfiklubi asukoha täiesti valesti. Ma ei tea kust see Lahemaa pähe torkas. Ups.

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Kurda...:)







Design e código feitos por Julie Duarte. A cópia total ou parcial são proibidas, assim como retirar os créditos.
Gostou desse layout? Então visite o blog Julie de batom e escolha o seu!