.

PS!

Küsige mult kommentaaridest ükskõik mida ja ma vastan hiljem. Võib esitada ka lambiseid küsimusi. :)
või küsige mu askist näiteks: http://ask.fm/Eestitydosaksas

New experiences

14. september 2014

Lugesin äsja Kersti( VÕP eestist Saksas) blogi ja tal hakkas äsja kool.Nüüd kui ma mõtlen, siis ega ma vist ei kirjutanudki enda ESIMESEST koolipäevast... :D Kuna võrreldes paljude teiste VÕP-idega oli mul teistmoodi,mille pärast mul on kahju, kuna see polnud nii lahe.

Niisiis...

Mingit koolialgus aktust või taolist polnud. Me sõitsime õe ja prantslannaga kooli ja läksime sekretäri juurde ja küsisime, et mis on mu tunniplaan ja mis klassis olen jne. Tuli välja, et kool unustas minu täiesti ära. Minu paberid vedelesid terve suvi laua peal. Cool -.- Sellepärast neil ei olnud anda mulle tunniplaani.Öeldi, et mingu ma seni hostõe kahesse tundi ja siis peaksin uuesti sekretäri juurde tulema. Esimene oli saksa keel ja teine tund oli prantsuse keel. Igas tunnis mind tutvustati ja ma pidin ainult miljon korda oma nime ütlema, millest kasu muidugi polnud.

Pärast prantsuse keelt läksime uuesti sinna sekretäri kabinetti. Pidime ootama, mis dire ütleb. Ootasime 10 minutit. Lõpuks tuli direktor ja ütles, et läheksime õppealajuhata juurde. No väga tore oli oodata 10 minutit 5 sekundilise lause pärast.

Läksime õppealajuhataja juurde, kes samuti minust midagi ei teadnud. Seejärel küsis mu õelt mõned küsimused ja siis märkis tunniplaanil rohelisega minu tunnid. Kõik oli nii segane. Ma ei saanud millestki aru. Mulle anti paber ette ja saadeti tundi. Tee peal seletas õde, et 12.klasse on mingi 7 tükki. Ma olen ka 12.klassis nagu temagi, aga me pole nagu samas klassis.Vaid nagu paraleelikad.. .noh saate aru küll, ma loodan:D Kõik oli veelgi segasem siis, kuna Eestis ma lõpetasin 10.klassis ja nüüd pannakse mind välismaal 12.klassi. Vähe sellest, et mul niigi probleeme keelega, kuid nüüd kui isegi oskaksin keelt, oleks mul raskusi tasemega. Asja tegi veelgi segasemaks see, et mind pandi teadusharru. Noh teate küll, keemia, füüsika, bioloogia ja muu jamps.

Võrreldes paljude teiste VÕP-idega, siis mina ei saanud MIDAGI valida. Ei saanud tunde valida,aktust polnud. Klassijuhatajaga mingit kogunemist polnud. Sain hiljem teada, et füüsika ja mata õps ongi mu klassijuss. Ma sain teada, et klassijuss jagas infot kevadisest klassitripist, infot, mida ma ei saanudki ja ega ma ei taha ka enam... Tunnid toimuvad nii erinevates klassides. Mainiks siia juurde ära, et näiteks mata tund toimub kolmes erinevas klassiruumis. Ehk ma pean jätma kolm mata klassiruumi meelde, vähe sellest, et mul on probleeme sellegagi, et kuidas koolist õigest uksest väljuda.

Klassikaaslased alguses ei teinud must välja ja kui midagi taheti küsida, küsiti mu hostõelt. Mis sellest, et ma kõrval seisin ja et nende inglise keel polnud nii hull, et minult otse asju küsida.

Kurb on lihtsalt lugeda kui lahedalt teiste VÕP.ide kooliga asjad läksid. Päris ausalt- ma olen kade. Kuid kõik mis ei tapa, teeb tugevamaks. Ma loodan, et nii saab ka olema. Ma läbin hetkel sellist teekonda, kus mul on vaja üle oma varju hüpata ning ma ka teen seda.

Vahetusaasta oli mu unistus pisikesest peale juba ning ma ei luba endal kahetseda oma soovi, kuna ma olen Õnne ja Õnne ei anna alla. Kunagi.

Koolist veel nii palju, et ma käin vabatahtlikult 6.klassi saksa keele tundides ja homme ma pean alles 3 tunniks kooli minema, sest bioloogiat ei ole... terve nädal.

Räägiks nüüd vähe oma nädalavahetusest ka?! Usun, et nii mitmetki surevad teadmishimust, aga kallikesed, ma pean teid kurvastama. Ma ei hakka külvama teid detailidega. Räägin üldiselt.
PS! Mainin ennem ära, et siin on peaaegu iga nädal kellegi sünnipäev ja ma ei tunne veel ühtki sünnipäevalast, kes pole saanud just 18. Ehk siis kõik, kellel hetkel sünnipäevad olnud, said 18.

Niisiis reede vastu laupäeva oli ühe noormehe sünnipäev. Ta sai 18. Mina teda varem kunagi polnud näinud ja ma ausalt öeldes siiamaani ei mäleta ta nime. (siin nii keerulised nimed kõigil) Aga mu õde ja ta sõbrannad olid ta peole kutsutud ja ta ütles, et toogu teisi tüdrukuid kaasa. Seega ka mina. Sõitsime sinna rattastega.(ca 6km) Maja oli nagu project x filmis võinoh taoline. suurem veits. Need, kes seda filmi ei tea, siis hästi suur maja. Üle terve teise korruse läks klaasist rõdu. Õuest läks trepp aeda, mis oli ka megavinge. Seal oli ka väike tiik. Kohal oli kuskil 60 noort + need keda lihtsalt kaasa võeti (ehk siis mina). Alguses oli üpris imelik olla, sest nohjah, sakslased everywhere. Aga võtaks kokku selle õhtu sellega, et ma sain mitu sõpra ja mul tekkis igasugust rahvast iseenesest snapchatti. Rattaga tagasi sõites suutsin kogematta põõsassse sõita. Oih. :D A muide enne peole minekut jäi mul sõrm ukse vahele kui hostõde ust hakkas sulgema. ma röökisin nagu segane. Mu sõrm on sinine, aga enam ei valuta nii palju.

Laupäev vastu pühapäeva  oli mu õe poisi sünnipäev.. sai samuti 18... Seal oli vähem inimesi (ca 25) ja ka mina olin kutsutud isiklikult. :D Kinkisin kaardi ja 10 eurot, et mitte tühjade kättega minna. Seal tunti minust rohkem huvi. Kõik tulid minuga rääkima ja kogu aeg küsiti, et ega ma läti keelt ei oska... EESTI POLE LÄTI, KORDAN, EESTI POLE LÄTI. JA EESTI KEEL EI SARNANE ÜLDSE LÄTI KEELEGA. aga ma oskan vene keelt, aga noh jah, need kaks poissi ei oska, seega polnud sellest teadmisest kasu. Aga peol oli ka kõige kuumim noormees ( kõikidele ta meeldib) Ja ta on tõepoolest ilus ja elegantne ka. Tal oli  pintsak ja puha. Ja ta oli nii sõbralik ja vaimukas. nägi välja 20-22. Aga oli 19. (sai äsja) ja mis kõige lahedam. Ta on soomlane. Ta vanemad pärit soomest. Kolisid saksasse, aga ta peab end südamelt ja ka passi kaudu on ta soomlane. Üritasin praktiseerida oma 1 aastast soome keele õppinguid, mis vilja ei kandnud, Rääkisime inglise keeles, aga siiski lahe. Kodune tunne lausa tekkis. Snapchatti tekkis jällegi inimesi juurde iseenesest. :D Seal olid kõik nii sõbralikud. Öösel tuli hostema mulle ja Louisale järgi. Õde jäi poisi juurde. *kulmud*

Ma ei saa öelda, et ma juba olen väga õnnelik siin riigis, kuid ega väga kohutav enam pole, kuid jah, tahaks koju. :( Aga ma saan hakkama. Kõik hakkab tasapisi oma paika loksuma. Inimesed hakkavad juba aru saama, kui naljakas inimene ma olen. :D

Tänaseks aitab.:)

So in english little bit too. Im sorry, I would want to write detailed text as I write in estonian, but everytime I get to the end, I get so tired.

So, long story short.

I was talking about my school general, but I never actually talked about my FIRST schoolday. Many exchange students have so cool first day, but obviously not me. I didn't have something like that we gather somewhere and director are talking and saying welcome and blablabla. I came to school and lessons started. At first I needed to go to secretary and get my lessonsplan (damn I get worse and worse in english everyday). I found out that school forgot about me. They accepted me, but all this paper work wasn't done. Cool story bro. So I couldn't choose subjects. They did it. They put me in science. Ohhh how I love it. NOPE. Also they put me in 12 grade. Put I havent been even in 11 grade. So the first schoolday was so awkward and random.

But okey, enough of schools.

I will write little bit about my weekend. mmm

I had two parties. Both were birthdays. (18th birthdays) First one was big. Big party in a big house where were i guess around 60 people or more? I was actually not invited. Nobody knows me hahaha:D My hostsister took me with her and as I saw, that wasnt a problem. I got new friends and I hope that they will be my friends tomorrow too, hahahha.:D They took my phone and added them to my snapchat and tomorrow when I woke up, I saw couple new names and Im actually not sure who is who. :D I met a boy Winston, who was not Winston and his friend Kapten who wasn't for sure Kapten. but these are the only names I remembered, :'D
Back home we rode with bikes, that wasn't very good. Not for bushes. :D

Next day my hostsisters bf had a B.day. (also 18th) There were less people, but they were all so friendly and kind. I got again new friends. And some people asked me, do I know latvian language ( Im sorry i dont know how it is in english) I said, no. no Estonia is very different from Latvia and their languages are completely different too. But there was a boy who is Finnish and although I don't speaks finnish (even tho its very similar to estonian) I felt very homie. Cuz omg FINLAND! Its next tomy country. Oehh..After taht party I got home with the car fortunately.

Its been rough weekend, but I needed a break like this. :) I will go sleep now. Tomorrow is school. :(

Cya

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Kurda...:)







Design e código feitos por Julie Duarte. A cópia total ou parcial são proibidas, assim como retirar os créditos.
Gostou desse layout? Então visite o blog Julie de batom e escolha o seu!